.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سفره‌خانه‌های سنتی سامان یابد

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به وضعیت برخی سفره‌خانه‌های سنتی متذکر شد:‌ چرا سفره‌خانه‌های اینچنینی وجود دارند و مجامع صنفی هیچ خبری از این مراکز نگرفته و توجهی نکنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس حجت‌الاسلام حسین طالبی شامگاه پنجشنبه در دوازدهمین نشست ستاد تسهیل و پشتیبانی امور تولید با محوریت مجامع امور صنفی در سالن شماره یک استانداری مازندران اظهار داشت: بازار ایران و از جمله بازار مازندران یک رکن انقلاب هستند.

وی با اشاره به اینکه بازاریان سهم بزرگی از انقلاب دارند و این راه همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: حرکت انقلابی در اصناف ایجاد شده است.

طالبی با بیان اینکه مدت دو سال است که حرکت نوین در اصناف ایجاد شده است، افزود: اصناف این فرصت را برای منافع خود و کشور و انقلاب غنیمت بدانند.

وی با اشاره به اینکه اصناف تشکل مردمی و خصوصی است، یادآور شد: قانون نظام صنفی قانونی است که در اختیار خود بازاری‌ها است.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد نهادهای دولتی در حوزه نظارت وجود دارند و این بازاریان هستند که می‌توانند به بازار نظم دهند.

وی با بیان اینکه ساماندهی بازار به دولت مربوط نیست، گفت: اتحادیه‌ها می‌توانند بازار را ساماندهی کرده و سود بهینه ببرند.

طالبی در رابطه با پیشگیری از وقوع جرم، افزود: این موضوع از خواسته‌های رئیس قوه قضائیه است و بخشی از این مسئله مربوط به ساماندهی بازار و اصناف است.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به اینکه ساعات کار بازار نظم ندارد، خاطرنشان کرد: در این وضعیت که ساعات کار بازار حساب و کتاب ندارد، دستگاه قضا و نیروی انتظامی به کجا می‌خواهند برسند.

وی با بیان اینکه برخی دادستان‌های ما به همراه نیروی انتظامی تا صبح برای ایجاد امنیت کار می‌کنند، ادامه داد: اگر بازار ساعات کار منظم داشته باشد بسیاری از این امور در جامعه برطرف می‌شود.

طالبی با اشاره به اینکه بازار برای ما مهم است، گفت: هیچ‌وقت نمی‌توانیم وضعیت بازار را زمینه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی نادیده بگیریم.

وی خطاب به مسئولان اصناف شهرستان‌های مازندران حاضر در جلسه خاطرنشان کرد: چرا باید عده‌ای در میان شما باشند و گران‌فروشی و قاچاق‌فروشی کرده و چهره نورانی بازار را ناامن جلوه دهند.

طالبی با اشاره به وضعیت برخی سفره‌خانه‌های سنتی متذکر شد:‌ چرا سفره‌خانه‌های اینچنینی وجود دارند و مجامع صنفی هیچ خبری از این مراکز نگرفته و توجهی نکنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.